rysunek miejski
Opis zajęć:

Tutoring naukowy to indywidualne spotkania z wybraną osobą z kadry Akademii, która wspomaga dziecko w zakresie planowania swojej nauki i realizacji celów. Tutoring może obejmować:

naukę planowania i zarządzania czasem

naukę efektywnej nauki i technik mnemotechnicznych

zajęcia poświęconej badaniu motywacji i zainteresowań dziecka

proponowanie ćwiczeń stymulujących mózg np. z zakresu neurodydaktyki, brain fitnessu

planowanie i rozpisywanie zadań do zrobienia w danym dniu/tygodniu/miesiącu

wskazywanie mocnych stron dziecka, pracę nad wzmocnieniem poczucia wartości dziecka i poczuciem sprawczości

Ważne informacje:

Tutoring naukowy to indywidualna praca z dzieckiem, uwzględniająca jego potrzeby, zainteresowania i poziom motywacji. Tutor patrzy wszechstronnie na dziecko i dopasowuje treść zajęć do aktualnej sytuacji dziecka. Z tutoringu naukowego skorzystają najbardziej dzieci, które potrzebują wsparcia w zbudowaniu w sobie motywacji do działania i nauki oraz w wypracowaniu nawyków, sprzyjających efektywnej nauce. Istotną częścią tutoringu naukowego jest to, że opiera się na relacji. Tutor to osoba, którą dziecko zna z zajęć w Akademii lub polubiło po pierwszym spotkaniu tutoringowym, która w naturalny sposób nawiązała relację z dzieckiem i ma predyspozycje, aby z nim pracować.

Koszt to 140 zł za 60 minut tutoringu. Rekomendowana częstotliwość spotkań, to jedno spotkanie na tydzień lub dwa tygodnie. Na początek można wykupić jedno spotkanie i dopiero po nim zadecydować o wykupieniu kolejnych spotkań.

Zajęcia tutoringowe odbywają się online, na platformie zoom i mogą wyglądać w bardzo różny sposób: raz mogą być poświęcone higienie cyfrowej, raz technikom zapamiętywania. Innym razem tutor może zrobić z dzieckiem test, wskazujący na preferowany przez ucznia sposób nabywania wiedzy lub podzielić z dzieckiem duży materiał egzaminacyjny na mniejsze części. Tutor może także sprawdzić wiedzę ucznia przed zbliżającym się zaliczeniem lub porozmawiać z dzieckiem o bieżących wyzwaniach i trudnościach. Za każdym razem tutor dostosowuje treść zajęć do potrzeb dziecka, bazując także na wcześniejszej rozmowie z rodzicem, o aspektach nad którymi warto pracować z dzieckiem.

Tak, oczywiście. Lista tutorów jest jedynie naszą propozycją. Jeśli dziecko wybrało sobie inną osobę z kadry, to prosimy do nas napisać. Jest duża szansa, że nasz edukator wyrazi chęć na pracę indywidualną z dzieckiem, zwłaszcza, jeśli to jego uczeń z zajęć grupowych lub obozowy podopieczny.

Zajęcia odbywają się na platformie zoom. Link do zajęć wysyłamy po zapisie na zajęcia.

Zajęcia indywidualne płatne są od pierwszego spotkania. Przed umówieniem się na cykliczne zajęcia istnieje jednak możliwość wykupienia pojedynczego spotkania. Zajęcia indywidualne można bezpłatnie odwołać do godziny 16:00 poprzedniego dnia roboczego (w przypadku zajęć poniedziałkowych, do godziny 16:00 w piątek). Przy terminowym odwołaniu zajęć, płatność przechodzi automatycznie na kolejne zajęcia.

Edukatorka Oliwia
Michał
Kilka słów od p. Michała

Cześć! Jestem Michał i od zawsze pasjonowało mnie funkcjonowanie świata i społeczeństwa. Zajęcia z zakresu ekonomii, wiedzy o świecie czy debat prowadzę od trzech lat. Jestem absolwentem stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim i dalej kontynuuje ten kierunek w ramach studiów magisterskich, jednocześnie studiując psychologię na tej samej uczelni.

Moje zajęcia zawsze prowadzę interdyscyplinarnie próbując przybliżyć jak najwięcej perspektyw i opinii. Uważam, że najlepsza nauka to ta, która przebiega w przyjaznej atmosferze i wtedy, kiedy sami jej chcemy – kiedy sami jesteśmy ciekawi i chcemy pytać dlaczego. W związku z tym, w pracy kładę nacisk przede wszystkim na dobrą atmosferę i zawsze staram się jak najbardziej zainteresować opisywanym tematem.

Edukatorka Oliwia
Magda
Kilka słów od p. Magdy

Cześć! Mam na imię Magda i jestem psycholożką oraz trenerką TUS. Specjalizuję się w pracy z dziećmi i młodzieżą, w tym z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Na co dzień pracuję w jednym z poznańskich liceów, dodatkowo zajmuję się szeroko pojętą psychoedukacją. Ukończyłam wiele kursów oraz szkoleń o tematyce okołopsychologicznej i regularnie poszerzam moją wiedzę.

Moją pasją są ludzie, uwielbiam odkrywać, co dzieje się w naszym umyśle, jak funkcjonujemy w relacjach z innymi i jak możemy dbać o swoje zdrowie psychiczne. Wolne chwile spędzam na łonie natury, a także dużo podróżuję, zagłębiając się w to, jak żyją ludzie w różnych kulturach.

Na tutoring zapraszam wszystkich tych, którzy chcieliby w komfortowej atmosferze indywidualnych spotkań dowiedzieć się więcej o sobie i swoim funkcjonowaniu, a przy okazji wzmocnić swoje kompetencje społeczne. Oferuję wsparcie w procesie planowania nauki i szukania jej skutecznych technik, wzmacnianiu motywacji i odnajdywaniu zdrowego balansu między obowiązkami, a przyjemnościami. Pomagam odkrywać mocne strony, a poprzez psychoedukację uczę, jak radzić sobie z trudnościami, stresem, czy presją i jak dbać o swoje zdrowie psychiczne. W swojej pracy skupiam się na indywidualnym podejściu do potrzeb oraz na tworzeniu bezpiecznej i przyjaznej relacji.

Edukatorka Oliwia
Paweł
Kilka słów od p. Pawła

Cześć, mam na imię Paweł. Jestem absolwentem filozofii, a moją pasją jest łączenie różnych dziedzin wiedzy oraz wykorzystywanie nowych technologii w edukacji. Chętnie wykorzystam swoje doświadczenie badawcze z pracy nad doktoratem, aby w ramach tutoringu naukowego wspierać w organizacji czasu, planowaniu pracy, rozwijaniu zainteresowań oraz kompetencji miękkich. Jako laureat olimpiady polonistycznej oferuję korepetycje z języka polskiego i mogę pomóc w nauce pisania, interpretacji wierszy, analizy lektur oraz swobodnego wypowiadania się. Udzielam także korepetycji z historii, a także prowadzę mini kurs „Sztuczna inteligencja w praktyce”, gdzie badamy zagrożenia związane ze sztuczną inteligencją oraz jak może pomóc nam w nauce. Zapraszam!

Edukatorka Oliwia
Marcelina
Kilka słów od p. Marcelina

Mam na imię Marcelina. Jestem absolwentką filologii polskiej i grafiki komputerowej. Chętnie łączę moje doświadczenie filologiczne z twórczym, nieszablonowym myśleniem. Podczas indywidualnych spotkań pomagam dzieciom planować naukę, rozwijać koncentrację i odkrywać własne mocne strony. Uczę oswajania się z różnymi emocjami, które często utrudniają czerpanie przyjemności z nauki. W przyjaznej, bezpiecznej atmosferze uczymy się skutecznego zarządzania czasem, stosujemy techniki efektywnej nauki i ćwiczenia pobudzające pamięć oraz wyobraźnię. Wspólnie szukamy motywacji i tworzymy dobre nawyki.

Edukatorka Oliwia
Martyna
Kilka słów od p. Martyny

Cześć, jestem Martyna! W mojej pracy łączę doświadczenie sceniczne z akademicką analizą dzieł muzycznych oraz redaktorskim spojrzeniem na tekst i przekaz. Od lat występuję jako wokalistka i autorka tekstów, a także badam muzykę od strony formy, emocji i interpretacji.W pracy z uczniami stawiam na indywidualne podejście – wspólnie odkrywamy moc ich własnego głosu, wyobraźni i ekspresji. Pomagam rozwijać pewność siebie, świadomość języka i umiejętność budowania przekonującego przekazu. Tworzę bezpieczną, twórczą przestrzeń, w której można eksperymentować, analizować i opowiadać własne historie – z precyzją badaczki, energią artystki i wyobraźnią mistrzyni gry RPG.

Jako beneficjentka programu tutoringu naukowego na Wydziale Humanistycznym AGH, znam tę metodę pracy z obu stron procesu i podchodzę empatycznie do wszelkich trudów rozwoju naukowego i/lub artystycznego!

Jak zapisać się na zajęcia?
Zgoda