Tutoring naukowy – Nowość!

Opis zajęć:
Tutoring naukowy to indywidualne spotkania z wybraną osobą z kadry Akademii, która wspomaga dziecko w zakresie planowania swojej nauki i realizacji celów. Tutoring może obejmować:
Ważne informacje:

Kilka słów od p. Michała
Cześć! Jestem Michał i od zawsze pasjonowało mnie funkcjonowanie świata i społeczeństwa. Zajęcia z zakresu ekonomii, wiedzy o świecie czy debat prowadzę od trzech lat. Jestem absolwentem stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim i dalej kontynuuje ten kierunek w ramach studiów magisterskich, jednocześnie studiując psychologię na tej samej uczelni.
Moje zajęcia zawsze prowadzę interdyscyplinarnie próbując przybliżyć jak najwięcej perspektyw i opinii. Uważam, że najlepsza nauka to ta, która przebiega w przyjaznej atmosferze i wtedy, kiedy sami jej chcemy – kiedy sami jesteśmy ciekawi i chcemy pytać dlaczego. W związku z tym, w pracy kładę nacisk przede wszystkim na dobrą atmosferę i zawsze staram się jak najbardziej zainteresować opisywanym tematem.

Kilka słów od p. Magdy
Cześć! Mam na imię Magda i jestem psycholożką oraz trenerką TUS. Specjalizuję się w pracy z dziećmi i młodzieżą, w tym z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Na co dzień pracuję w jednym z poznańskich liceów, dodatkowo zajmuję się szeroko pojętą psychoedukacją. Ukończyłam wiele kursów oraz szkoleń o tematyce okołopsychologicznej i regularnie poszerzam moją wiedzę.
Moją pasją są ludzie, uwielbiam odkrywać, co dzieje się w naszym umyśle, jak funkcjonujemy w relacjach z innymi i jak możemy dbać o swoje zdrowie psychiczne. Wolne chwile spędzam na łonie natury, a także dużo podróżuję, zagłębiając się w to, jak żyją ludzie w różnych kulturach.
Na tutoring zapraszam wszystkich tych, którzy chcieliby w komfortowej atmosferze indywidualnych spotkań dowiedzieć się więcej o sobie i swoim funkcjonowaniu, a przy okazji wzmocnić swoje kompetencje społeczne. Oferuję wsparcie w procesie planowania nauki i szukania jej skutecznych technik, wzmacnianiu motywacji i odnajdywaniu zdrowego balansu między obowiązkami, a przyjemnościami. Pomagam odkrywać mocne strony, a poprzez psychoedukację uczę, jak radzić sobie z trudnościami, stresem, czy presją i jak dbać o swoje zdrowie psychiczne. W swojej pracy skupiam się na indywidualnym podejściu do potrzeb oraz na tworzeniu bezpiecznej i przyjaznej relacji.

Kilka słów od p. Pawła
Cześć, mam na imię Paweł. Jestem absolwentem filozofii, a moją pasją jest łączenie różnych dziedzin wiedzy oraz wykorzystywanie nowych technologii w edukacji. Chętnie wykorzystam swoje doświadczenie badawcze z pracy nad doktoratem, aby w ramach tutoringu naukowego wspierać w organizacji czasu, planowaniu pracy, rozwijaniu zainteresowań oraz kompetencji miękkich. Jako laureat olimpiady polonistycznej oferuję korepetycje z języka polskiego i mogę pomóc w nauce pisania, interpretacji wierszy, analizy lektur oraz swobodnego wypowiadania się. Udzielam także korepetycji z historii, a także prowadzę mini kurs „Sztuczna inteligencja w praktyce”, gdzie badamy zagrożenia związane ze sztuczną inteligencją oraz jak może pomóc nam w nauce. Zapraszam!

Kilka słów od p. Marcelina
Mam na imię Marcelina. Jestem absolwentką filologii polskiej i grafiki komputerowej. Chętnie łączę moje doświadczenie filologiczne z twórczym, nieszablonowym myśleniem. Podczas indywidualnych spotkań pomagam dzieciom planować naukę, rozwijać koncentrację i odkrywać własne mocne strony. Uczę oswajania się z różnymi emocjami, które często utrudniają czerpanie przyjemności z nauki. W przyjaznej, bezpiecznej atmosferze uczymy się skutecznego zarządzania czasem, stosujemy techniki efektywnej nauki i ćwiczenia pobudzające pamięć oraz wyobraźnię. Wspólnie szukamy motywacji i tworzymy dobre nawyki.

Kilka słów od p. Martyny
Cześć, jestem Martyna! W mojej pracy łączę doświadczenie sceniczne z akademicką analizą dzieł muzycznych oraz redaktorskim spojrzeniem na tekst i przekaz. Od lat występuję jako wokalistka i autorka tekstów, a także badam muzykę od strony formy, emocji i interpretacji.W pracy z uczniami stawiam na indywidualne podejście – wspólnie odkrywamy moc ich własnego głosu, wyobraźni i ekspresji. Pomagam rozwijać pewność siebie, świadomość języka i umiejętność budowania przekonującego przekazu. Tworzę bezpieczną, twórczą przestrzeń, w której można eksperymentować, analizować i opowiadać własne historie – z precyzją badaczki, energią artystki i wyobraźnią mistrzyni gry RPG.
Jako beneficjentka programu tutoringu naukowego na Wydziale Humanistycznym AGH, znam tę metodę pracy z obu stron procesu i podchodzę empatycznie do wszelkich trudów rozwoju naukowego i/lub artystycznego!
